FAQ

TradePoint je platforma a síť pro propojení výrobců, dodavatelů a obchodníků z ČR, SR i zahraničí. B2Bden (Kontraktační a obchodní den) je jednodenní nebo dvoudenní akce, kde se vystavovatelé osobně setkávají s nákupčími, majiteli obchodů, e-shopů a distributory, navazují nové kontakty a domlouvají konkrétní spolupráce.

Vystavovat mohou výrobci, dovozci a distributoři potravin, nápojů, zdravé výživy, kosmetiky, drogerie a doplňkového sortimentu. Účast je vhodná i pro firmy, které chtějí expandovat na český trh, představit své výrobky nebo novinky, chtějí podporu prodeje stávajících výrobků,…

Návštěvníky jsou především profesionálové – nákupčí obchodních řetězců, velkoobchodů, majitelé kamenných prodejen a e-shopů, HORECA segment (hotely, restaurace, kavárny) a distributoři. Akce není určena pro širokou veřejnost, ale pro pozvané hosty.

Vyplňte registrační formulář na webu v sekci „Pro vystavovatele“ nebo nás kontaktujte e-mailem/telefonicky. Po potvrzení účasti vám zašleme smlouvu a fakturu. Po uhrazení účastnického poplatku vám potvrdíme rezervaci místa.

Návštěvníci se registrují zdarma přes online nebo mail.

Cena závisí na velikosti stánku a balíčku služeb. Základní balíček zahrnuje výstavní plochu, stůl, židle, prezentaci v online katalogu a propagaci na webu i sociálních sítích.
  • Katalog – v digitální a tištěné podobě, umístění PR firmy, včetně doporučených výrobků
  • Vybavení – stůl, případně 2 stoly, 4 x židle, místo pro banner, ozvučení, přípojka el. energie, parkování v ceně na 1 automobil ( další automobil není v ceně zahrnut)
  • Občerstvení – v průběhu celé akce – káva, čaj, nealko nápoje, občerstvení a ochutnávky slovenských a českých potravin a nápojů
  • Prezentace – v článcích a příspěvcích bude uvedena celá akce a soupis firem vaše firma, včetně webových stránek
  • Medializace – sociální sítě, tištěná média

Den před akcí nebo ráno v den akce – přesné časy dostanete v organizačních pokynech. Vjezd a vykládka jsou organizovány tak, aby byl zajištěn plynulý provoz.

Ano, po předchozí domluvě můžeme zajistit prostor pro skladování a chlazení produktů. Kapacita je omezená, proto doporučujeme rezervaci předem.

Program a seznam vystavovatelů budou dostupné na webu a v tištěném katalogu, který dostanete při registraci na místě.
Ano, spolupracujeme s hotelem, kde se akce koná. Ubytování si můžete rezervovat za zvýhodněnou cenu. Kontakty a kód pro rezervaci obdržíte po potvrzení účasti.

Po úhradě účastnického poplatku a dodání podkladů (logo, popis firmy, fotky produktů) bude váš profil zveřejněn v online katalogu a zahrnut do tištěné verze.
Po dodání podkladů bude zveřejněna soutěž na sociálních sítích a další marketingové aktivity.

Ano, ochutnávky a ukázky produktů jsou vítané. U potravin a nápojů je nutné dodržet hygienická pravidla a mít vlastní vybavení.

Na místě je k dispozici elektřina, Wi-Fi a základní osvětlení. Pokud potřebujete speciální techniku nebo vyšší příkon, je třeba to uvést při registraci.

Organizační tým TradePointCZ

  • E-mail: asistent@taskacz.cz

  • Telefon: +420 774 728 628