FAQ
1. Co je TradePoint / B2Bden?
TradePoint je platforma a síť pro propojení výrobců, dodavatelů a obchodníků z ČR, SR i zahraničí. B2Bden (Kontraktační a obchodní den) je jednodenní nebo dvoudenní akce, kde se vystavovatelé osobně setkávají s nákupčími, majiteli obchodů, e-shopů a distributory, navazují nové kontakty a domlouvají konkrétní spolupráce.
2. Kdo může vystavovat?
Vystavovat mohou výrobci, dovozci a distributoři potravin, nápojů, zdravé výživy, kosmetiky, drogerie a doplňkového sortimentu. Účast je vhodná i pro firmy, které chtějí expandovat na český trh, představit své výrobky nebo novinky, chtějí podporu prodeje stávajících výrobků,…
3. Kdo může akci navštívit?
Návštěvníky jsou především profesionálové – nákupčí obchodních řetězců, velkoobchodů, majitelé kamenných prodejen a e-shopů, HORECA segment (hotely, restaurace, kavárny) a distributoři. Akce není určena pro širokou veřejnost, ale pro pozvané hosty.
4. Jak se mohu registrovat jako vystavovat?
Vyplňte registrační formulář na webu v sekci „Pro vystavovatele“ nebo nás kontaktujte e-mailem/telefonicky. Po potvrzení účasti vám zašleme smlouvu a fakturu. Po uhrazení účastnického poplatku vám potvrdíme rezervaci místa.
5. Jak probíhá registrace pro návštěvníky?
Návštěvníci se registrují zdarma přes online nebo mail.
6. Jaký je účastnický poplatek pro vystavovatele?
7. Co obsahuje balíček pro vystavovatele?
- Katalog – v digitální a tištěné podobě, umístění PR firmy, včetně doporučených výrobků
- Vybavení – stůl, případně 2 stoly, 4 x židle, místo pro banner, ozvučení, přípojka el. energie, parkování v ceně na 1 automobil ( další automobil není v ceně zahrnut)
- Občerstvení – v průběhu celé akce – káva, čaj, nealko nápoje, občerstvení a ochutnávky slovenských a českých potravin a nápojů
- Prezentace – v článcích a příspěvcích bude uvedena celá akce a soupis firem vaše firma, včetně webových stránek
- Medializace – sociální sítě, tištěná média
8. Kdy si mohu přivézt a postavit stánek?
Den před akcí nebo ráno v den akce – přesné časy dostanete v organizačních pokynech. Vjezd a vykládka jsou organizovány tak, aby byl zajištěn plynulý provoz.
9. Je možné skladování či chlazení?
Ano, po předchozí domluvě můžeme zajistit prostor pro skladování a chlazení produktů. Kapacita je omezená, proto doporučujeme rezervaci předem.
10. Kde najdu program akce?
11. Nabízíte ubytování pro vystavovatele?
12. Kdy bude můj profil zveřejněn v katalogu?
Po úhradě účastnického poplatku a dodání podkladů (logo, popis firmy, fotky produktů) bude váš profil zveřejněn v online katalogu a zahrnut do tištěné verze.
Po dodání podkladů bude zveřejněna soutěž na sociálních sítích a další marketingové aktivity.
13. Mohu pořádat ochutnávky?
Ano, ochutnávky a ukázky produktů jsou vítané. U potravin a nápojů je nutné dodržet hygienická pravidla a mít vlastní vybavení.
14. Jaké technické služby jsou k dispozici?
15. Na koho se mohu obrátit v případě dotazů a požadavku na asistenční službu?
Organizační tým TradePointCZ
- E-mail: asistent@taskacz.cz
- Telefon: +420 774 728 628